no.6

Numer szósty nawiązujący do dwóch idei: sztucznego życia i modularności. Zawiera grafiki z cyborgami (dostarczone przez Qrde), schemat sztucznego zwierzęcia (wg. M. Kempisty i H. Greniewskiego), tekst "Audiosfera" (Tomka Misiaka), wiersz konkretny ze Słownika Introwertycznego Małgorzaty Dawidek-Gryglickiej oraz tekst i mapę związane z transmisją sygnału przez Mutilusów. Dużo wlepek. Poszczególne części przeważnie wklejane w różne miejsca, stąd, poszczególne numery, niekiedy, dość mocno różnią się między sobą. Jedna biała kartka, kalka techniczna, kartka czarna (z cyklem kolaży "Mutilus" głównie wykonanym przez Przemka Rewolińskiego) oraz nieco mniejsza kartka granatowo-szara (tabernakulum) z ingerencją Rogulusa i Egona Fietke. Format A5, 20 stron. (VI. 2008)





no.5

Numer piąty, odnoszący się do dwóch idei: recyklażu (recycling) i symultaniczności. Jedna z kartek pochodzi z innych numerów (odzysk, uszkodzone, niedodruki etc.). Wśród artów wariacje na temat anten ("antena non grata", "antena obscura", "reductio ad antena" oraz dwa wiersze wizualne ("przeczący" i "potakujący"). Poza tym teor tekst o antenie, wiersz wokoło sonar'yczny i "wiersz na zgięciu". Dwie kalki techniczne, niebieska i biała kartka plus kartka z "odpatów". Format A5, 20 stron. (I. 2006)





no.3/4

Podwójny numer zawierający schematy zasileniowo-energetyczno-komunikacyjne, grafiki dotyczące elektryczności, wiersze wizualne, kolaże-wklejki nawiązujące do nurtu industrial oraz trzy jednostronne wypowiedzi paramanifesty. Teksty dotyczą retrosemiozy, emencypacji zakłóceń (szumów) i słuchu. Numer skomponowany w taki sposób, by można było czytać go z dwóch stron: "od przodu" (no.3) i "od tyłu" (no.4). Dwie czarne kartki, jedna kartka czerwona, trzy kalki techniczne. Format A5, 20 stron. (2005)





no.2

Czarna okładka przebijana nożem i śrubokrętem. Na jej trzeciej i czwartej stronie znajduje się krzyż wykonany na maszynie do pisania przy użyciu znaków "---...---" (S.O.S.) oraz dwie szablonowe linie spray'em. Ponadto zawiera poezje, w tym poezję konkretną, dwa skany twarzy wykonane w psychodelicznych przebarwieniach, minimalistyczne grafiki ("one bit of information" i "niebezpieczne informacje") oraz wiersz-apel: "make Your own pop star..." nawiązujący do praktyk plagiarystycznych. Jedna kartka czarna, jedna czerwona, jedna biała plus trzy kalki techniczne.Format A5, 20 stron. (IX, 2003)





no.1

Najbardziej radosny i beztroski z numerów. Zawiera poezje wizualną o wysokim stopniu destrukcji słowa, ilustracje mechanizmów, silnika Watta, minimalistyczne grafiki zbliżone do mandali, trzy wiersze ze znaczeniem oraz ankietę. Poza tym, znajduje się tu dużo gier słownych i rozwiązań konceptualnych, jak na przykład schemat: "karuzelo-kolaboracyjny". Białe strony papierowe na przemian z kalkami technicznymi. Format A5, 20 stron. (IV, 2003)